You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Laras Levelbase Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

JoeyJordison

Zockerweibchen

• "JoeyJordison" is female

wcf.user.option.userOption57: CL

• Send private message

401

Sunday, December 30th 2018, 10:24am

Oder vielleicht auch Egypt & Beyond?
Liebe Grüsse

Joey :)

402

Sunday, December 30th 2018, 12:53pm

Oder:

"King Arthur Project"

http://www.trle.net/sc/levelfeatures.php?lid=2589

Und hier noch meht Infos:

http://kap.trle.it
Bleibt zuhause und spielt Tomb Raider Custom Levels

lefrik

Professional

• "lefrik" is female

• Send private message

403

Monday, December 31st 2018, 12:42am

Ich galube Taki hab ich noch nicht gespielt. Werde mal reinschauen. Danke für die Tips! [TH]

404

Wednesday, January 1st 2020, 6:56pm

Hallo

Ich habe vor Jahren mal ein paar Level gespielt und weiß leider nicht mehr wie sie heißen. Vielleicht könnt ihr mir helfen sie zu finden. Damals ist nämlich mein PC kaputt gegangen und ich habe die Level nicht beenden können.

Das erste Level das war sehr weihnachtlich ich glaube es spielte Let it Snow oder ein ähnliches Lied und man war in Laras Haus und in Laras Garten. Am Anfang gabs so eine Kamerafahrt durchs Haus.

Das zweite Level da ist man glaube ich mit einem Flugzeug abgestürzt und war dann irgendwie im Cockpit des Flugzeugs gefangen weil davor irgendwie zwei Kabel waren, die einen geschockt haben wenn man raus wollte.

Ich weiß das ist nicht sehr viel Information aber ich habe echt ein schlechtes Gedächtnis. Vielleicht sollte ich einfach irgendein anderes Level spielen. [hmm]
Hat die Blume einen Knick, war der Schmetterling zu dick. [:D]

JoeyJordison

Zockerweibchen

• "JoeyJordison" is female

wcf.user.option.userOption57: CL

• Send private message

405

Wednesday, January 1st 2020, 7:08pm

Könnte der Weihnachtslevel eventuell "Sheevahs Home" sein? Beim zweiten musste ich irgendwie an "Himalayan Mysteries" denken. Kann aber auch sein dass ich mich irre. [hmm]
Liebe Grüsse

Joey :)

• "Jeanne Valois" is female

• Send private message

406

Wednesday, January 1st 2020, 7:14pm

Das erste Spiel könnte "Winstons Christmas Calamity" sein. Das spielt in Haus und Garten und da kommt auch "Let it snow" vor.

407

Thursday, January 2nd 2020, 1:25am

Himalayan Mysteries ist richtig, das ist das Level mit dem Flugzeug an das ich mich erinnere, vielen Dank. :winke: Sheevas Home ist nicht das Weihnachtslevel, welches ich gesucht habe und auch Winstons Christmas Calamity (gefällt mir zwar sehr gut) ist nicht das gesuchte Level. [:I]

408

Thursday, January 2nd 2020, 11:19am

@Old School Lara

wegen dem gesuchten Weihnachtslevel= evtl. ist es ja von der Levelbauerin MUGS [hmm]

oder sonst schaue hier rein... evtl. erkennst du es so wieder, wenn du dir die "Titelbilder" ansiehst.
mfg Markus

This post has been edited 1 times, last edit by "Markus" (Jan 2nd 2020, 11:30am)

• "Jeanne Valois" is female

• Send private message

409

Thursday, January 2nd 2020, 1:49pm

Was mir noch einfallen würde bzgl. Weihnachtsleveln die Haus und Garten beinhalten, wären: "Three Ghosts Stories", "A Little Gift" und "An Icy Christmas"...

410

Thursday, January 2nd 2020, 6:47pm

Wegen der Kamerafahrt fällt mir das Level "My home sweet home" von Miss Kroft ein. [hmm]

411

Friday, January 3rd 2020, 12:37am

Vielen Vielen Dank für die ganze Hilfe!

Ich konnte den Level nicht finden ABER ich habe dafür jede Menge neue super schöne Level entdeckt daher ist das gar nicht so schlimm, das wir den Level nicht finden konnten. Danke herzlichst. :vneig:

Chilie

Master

• "Chilie" is female

• Send private message

412

Tuesday, April 21st 2020, 1:31pm

Good day, everyone.

I was thinking about a place Lara has been to, but I can't remember anything else about that level...

So, it was a kind of a tropical surrounding, and there was a long building or a bridge made of stone. And the main thing, on top of it there were some thin arches, some of them broken. I really only remember those arches. I think, there were some statues as well. There were more buildings parallel to this one, I think you could get there from the arch place. I remember that there were a lot of things to do particularly up there with the arches.

Any thoughts?......

413

Tuesday, April 21st 2020, 4:06pm

When did you played the level last? Newer level, older level?
I have no good idea to help for your search. :roll:

But for example you can use the search on trle.com!
Here a link with the keyword "arches":

http://forum.trle.net/search.php?keywords=arches

Good luck... ;)
Bleibt gesund...

Chilie

Master

• "Chilie" is female

• Send private message

414

Tuesday, April 21st 2020, 4:19pm

I played it pretty much time ago, but I remember it was really elaborated. Like way NextGen stuff.

The arches are not the key point though...... They are more of a decoration of that bridge or building. I just remember the landscape.

I just thought it might sound familiar to you :)

415

Tuesday, April 21st 2020, 4:39pm

No, sorry! I dont can remember to a level like this... [hmm]
Searching on trle.com was only an idea ;)
Bleibt gesund...

Chilie

Master

• "Chilie" is female

• Send private message

416

Tuesday, April 21st 2020, 4:54pm

The idea is good! It's just the arches aren't really important....

Thanks anyway!

417

Tuesday, April 21st 2020, 5:17pm

You're welcome dear :com:
Bleibt gesund...

418

Tuesday, April 21st 2020, 7:24pm

On laras levelbase you can search in the reviews maybe with the words Brücke (bridge) or tropisch/tropical (there are english reviews, too) :)

Here is the link with the result for "Brücke": http://www.laraslevelbase.org/box_suche.…FCcke&B1=search

Chilie

Master

• "Chilie" is female

• Send private message

419

Tuesday, April 21st 2020, 7:26pm

I'll try this a well. Thank you!

Unfortunately I'm not even sure if it was a bridge haha

420

Tuesday, April 21st 2020, 7:42pm

Okay, maybe it was some kind of castle. At first I thought of the Bridge level in King Arthur Project, there is a lot of stone (walls) and water around but it is not so tropical [hmm]